Przepraszam, że nie pisałam tak długo, ale rozwalił mi się (czyt. rozwaliłam) laptop, a na tabie dopiero podłączyłam internety. ;-; Będę pisać, obiecuję!
P.S. Łapcie mojego ask'a! http://ask.fm/faeliv
P.S 2: Zmieniam (znowuznowu) nick na bloggerze. Faeliv będzie łatwiej znaleźć w internetach, bo jak wpiszecie Zdelegalizowana, to wam wyskocze " Zdelegalizowano *jakieścośoczympierwszesłyszę*". ._.